Spletna mesta in spletne strani:
vaše spletno mesto je vaša digitalna izložba. Prevajanje spletnih mest in spletnih strani zagotavlja, da lahko učinkovito nagovorite obiskovalce na posameznih trgih, zagotovite brezhibno uporabniško izkušnjo zanje, razširite svoj globalni doseg potencialnim strankam ali spodbudite nakupne odločitve na ciljnih trgih, še posebej če imate spletno trgovino.
Opisi izdelkov in storitev:
ustrezni prevodi vam omogočajo, da pritegnete potencialne stranke, poudarite edinstvene lastnosti in predstavite pravo vrednost svoje ponudbe. To spodbuja nakupne odločitve, povečuje prodajo in vašo blagovno znamko uveljavlja kot vodilno na svetovni ravni ali na trgih, na katere ciljate.
Oglasi in oglasne kampanje:
prevajanje oglasov vam omogoča, da pripravite vplivne in kulturno/jezikovno ustrezne kampanje, ki se odzivajo na vašo ciljno skupino. Pomembno je, da se vaša sporočila prebijejo skozi poplavo oglasov, vzbudijo zanimanje in nagovarjajo stranke k ukrepanju (naj bo to prepoznavnost blagovne znamke, priklic ali nakupna odločitev.
Brošure:
so močna marketinška orodja, ki posredujejo zgodbo vaše blagovne znamke ter edinstvene prednosti izdelkov ali storitev. V ciljnem jeziku precej bolje navdušijo potencialne kupce (npr. udeležence sejmov, obiskovalce v trgovinah ali poslovne partnerje), vzbujajo zaupanje in spodbujajo konverzije, zato veljajo za enega izmed ključnih sredstev predstavitve vaše ponudbe.
Katalogi:
prevajanje katalogov omogoča vašim izdelkom preboj pri vseh strankah na ciljnih trgih. Potencialni kupci lažje raziščejo vašo celotno ponudbo, sprejmejo informirane odločitve in se lažje odločajo pri nakupu. Privlačni katalogi izboljšajo dojemanje blagovne znamke in povečajo prodajo.
Prodajna pisma:
omogočajo personalizacijo vaše komunikacije, povezovanje s potencialnimi strankami in spodbujanje konverzij. Z obravnavanjem njihovih specifičnih bolečin in ponujanjem prilagojenih rešitev v njihovem domačem jeziku ustvarjate bistveno bolj prepričljiva sporočila.
Sporočila za javnost (PR):
prevajanje sporočil za javnost je skoraj nuja, saj zagotavlja, da vaše korporativne novice in obvestila dosežejo mednarodne medije in šriše občinstvo. Z njimi ustvarjate dodatno zanimanje in navdušenje, gradite prepoznavnost blagovne znamke, vaše podjetje pa se predstavlja kot avtoriteta v panogi, kar spodbuja poročanje medijev in privablja nove stranke.
Objave na družbenih omrežjih:
prevajanje objav v družabnih medijih vam omogoča, da sodelujete in gradite odnose z globalnimi sledilci. Spodbuja vsebine, komentiranje (povratne informacije) in vpletenost spletnih uporabnikov, hkrati pa z njimi ustvarjate vrvež okoli vaše blagovne znamke, kar ima za posledico povečanje števila sledilcev, zvestobe blagovni znamki in vpliva na družbenih platformah.
Članki in blogi:
prevedeni blogi in članki pozicionirajo vašo poslovno zgodbo in blagovno znamko kot idejnega vodjo, zagotavljajo dragocena prebiranja in vpoglede ter gradijo zaupanje mednarodnih bralcev. S ponujanjem lokalizirane vsebine, ki se ujema z njihovimi interesi in potrebami, pritegnete širše občinstvo in utrdite svojo avtoriteto v svoji panogi.
E-glasila in masovni e-mail marketing:
prevedena e-glasila in kampanje trženja prek e-pošte omogočajo, da pridobite in ohranite potencialne stranke po vsem svetu. S prilagojeno in učinkovito vsebino v maternih jezikih prejemnikov pritegnete pozornost, gradite trdne odnose ter dosegate višje stopnje odpiranja in klikov. Postanite globalna marketinška sila s prevodi, ki povečajo vaš vpliv in prodajo!.
Promocijska gradiva večjih formatov (tudi za sejme):
prevodi vaših promocijskih gradiv večjih dimenzij so ključni, ko se fizično prestavljate na tujih trgih (v tuji poslovalnici, na partnerskih dogodkih ali sejmih v tujini, tudi ko gre za EXPO)! Z našo pomočjo bodo vaša sejemska stojnica, razstavni prostor, panoji, transparenti, obcestni plakati in druga večja orodja komuniciranja osvojila srca občinstva.
Predstavitveni video, razlagalni video in posnetki webinarjev:
služijo kot učinkovito orodje za predstavitev podjetja, izdelka ali storitve na privlačen in zanimiv način. Z njimi lahko rešujete morebitne dvome in vprašanja strank, jih izobražujete in usposabljate ter tako vzpostavite večje zaupanje ali jih pripeljete hitreje k odločitvi za nakup.
Spletne aplikacije, vprašalniki in ankete:
so izjemno koristna orodja za zbiranje povratnih informacij in mnenj ciljnega občinstva. Z njimi spremljate zadovoljstvo strank in potrebe trga, bolje razumete svoje odjemalce ali kupce, izboljšate svoje izdelke ali storitve ter prilagodite marketinške strategije. Prevod vam omogoča, da pridobite dragocene vpoglede iz različnih trgov ter dosežete konkurenčno prednost.