Imajo opisi izdelkov na globalnih spletnih tržnicah, kot je Amazon, vpliv na prodajo? Ali pa večino dela tako ali tako opravijo kakovostne, jasne in privlačne fotografije?
Seveda, pomembno je oboje – najprej morate obiskovalce privabiti na svojo stran, nato pa jih prepričati v nakup.
Skrivnost dobrega opisa izdelka
Globalne spletne tržnice so svet zase. Samo na Amazonu je okoli dva milijona aktivnih (!) prodajalcev, nakupi se štejejo v milijardah. Karkoli že prodajate, skoraj zagotovo niste edini. Kako uporabnike prepričati, da obiščejo prav vašo stran, si izdelek ogledajo in ga tudi kupijo? Naloga ni lahka in dober izdelek sam po sebi ni dovolj.
Tako kot se morate visoko med zadetke iskanj uvrstiti na Googlu, enako velja tudi za Amazon in druge spletne tržnice. Vpliv na to pa imajo – med drugim – tudi naslovi in opisi vaših izdelkov. Da, tudi svoje oglase morate optimizirati za iskalnike spletnih tržnic.
Na drugi strani imate obiskovalce spletne tržnice, ki iščejo določen izdelek ali pa se virtualno sprehajajo med ponudbo. To so vaši potencialni kupci, ki cenijo strnjene, prijazne in iskrene opise izdelkov – le če boste pridobili njihovo zaupanje, bodo pri vas kupili in se k vam tudi vračali.
Skrivnost je torej ustvariti opise, ki so všeč uporabnikom in iskalniku spletne tržnice, kjer želite doseči prodajni uspeh.
Najpogostejše napake pri ustvarjanju spletnih oglasov
Spletni oglas mora pri uporabnikih vzbujati zaupanje, zato se izogibajte:
- napakam v črkovanju;
- slabi slovnici;
- nejasnim opisom;
- kopiranju vsebine drugih prodajalcev;
- pretirano strokovnemu in zahtevnemu jeziku;
- hvaljenju izdelka in njegovih prednosti.
Na pisanje spletnega oglasa se dobro pripravite
Dober načrt je že pol opravljenega dela. Opisov izdelkov ne delajte na hitro in brez premisleka, temveč sledite smiselnim korakom in se odločajte na podlagi informacij:
- preverite, ali spletna tržnica ponuja navodila, nasvete in standarde, kako napisati oglas – tako so videti Amazonova navodila;
- preverite konkurenco, a je ne kopirajte;
- če tega še niste storili: preučite svoje ciljne kupce in njihove »bolečine«, kaj in zakaj nekaj potrebujejo in kako njihovo težavo reši prav vaš izdelek;
- raziščite ključne besede. Za večje platforme najdete na spletu tudi brezplačna orodja za iskanje ključnih besed;
- ključne besede uporabite v naslovu in opisu,
- izpostavite, katero težavo rešuje vaš izdelek;
- prodajajte z resničnimi karakteristikami izdelka in ne s superlativi;
- besedilo naj bo strukturirano, razdeljeno z alinejami, lahko tudi z uporabo emojijev.
Del oglasa je tudi naslov, ki je za privabljanje obiskovalcev – poleg fotografij – bistven. In kaj uporabniki pričakujejo? Da jim že naslov pove vse tisto, kar jih zanima, ko iščejo izdelek, kot je vaš. Naslov naj ne bo predolg, ne natlačite ga z vsemi mogočimi informacijami, temveč vključite tisto, kar je pomembno in potrebno.
Fotografije izdelkov morajo biti res čim boljše, celo profesionalne, in morajo upoštevati pravila spletne tržnice.
Pomembno vlogo pri spletnem nakupovanju igra tudi cena. Če nimate unikatnega izdelka, preverite cene konkurentov in ne postavite previsoke cene. Če imamo na voljo dva enaka izdelka z različnima cenama, vemo, katerega bo izbrala večina.
Spletne tržnice so priložnost za tiste, ki vedo, kaj delajo
Prodajni uspeh na spletni tržnici ni naključje in zanj ni dovolj le dober izdelek. Pri opisih izdelkov mislite na človeške uporabnike in na optimiziranje vsebine za iskalnike. Osredotočite se na značilnosti svojih izdelkov, uporabnikom povejte, kako jim lahko koristijo in zakaj jih potrebujejo – povejte jim, kako bo vaš izdelek izboljšal njihovo življenje. Opisi naj bodo razumljivi in prijazni, nikakor predolgi, a tudi ne preveč skopi – ravno pravšnji torej. ;)
Bodite ustvarjalni in poskušajte pozitivno izstopati. Jezik naj bo slovnično pravilen, brez vsebinskih in tipkarskih napak. Oglase na tujih spletnih tržnicah strokovno prevedite in poskrbite, da so razumljivi.
opisov izdelkov na Amazonu kar v 6 tujih jezikih –
kontaktirajte nas, če bi tudi vi želeli prodati več.