Brezplačen

Hitri izračun cene

x

3
37
Za podjetja / 08. April 2022

Iščete nove sodelavce na LinkedIn-u?

LinkedIn je največje družbeno omrežje namenjeno poslovnemu mreženju, B2B marketingu ter iskanju kadrov in zaposlitev. Pa se vašemu podjetju splača ukvarjati z njim? Zagotovo. Samo v Sloveniji ima 387.000 uporabnikov, kar pomeni, da si je profil naredila že skoraj polovica delovno aktivnega prebivalstva. Številke še rastejo in to hitro. LinkedIn je pravo mesto za iskanje novih sodelavcev, pri čemer vam pomagajo algoritmi, ki vaš (zaposlitveni) oglas prikažejo ustreznim kandidatom.

 

Zaposlitveni oglas ne stoji sam zase

Osnova za objavo vašega oglasa je kakovosten LinkedIn profil, ki naj bo urejen in redno posodabljan ter obogaten s kakovostnimi fotografijami in videi. Kandidati bodo poleg oglasa zagotovo pogledali tudi vaš profil - in ne le na tem družbenem omrežju. Zaposlitveni oglas je »reklama«, ki pa ne privablja kupcev, temveč najboljše kadre – pri njih morate vzbuditi željo po sodelovanju z vami, jim povedati zakaj ste boljši in drugačni.

 

Kako napisati dober zaposlitveni oglas

Poleg »šefa« naj bo vključen tudi kadrovnik, oseba, ki tako delo že opravlja ter strokovnjak za trženje. Tako boste kandidatom na najboljši način predstavili podjetje, kaj od njih pričakujete, njihove naloge ter prednosti dela z vami.

Oglas naj bo strukturiran, razdeljen v manjše logične enote. Alinej - ki olajšajo branje besedila, še posebej na mobilnih napravah, česar ne smete zanemariti (!) - naj ne bo preveč, stavki naj bodo kratki in jasni.

Zaposlitveni oglas naj vsebuje:

  • Kratek, jasen in relevanten naziv delovnega mesta ter obliko zaposlitve;
  • Kratek opis podjetja;
  • Lokacijo dela (vpliva tudi na to, komu bo oglas prikazan);
  • Opis konkretnih delovnih nalog in odgovornosti;
  • Zahtevana znanja in izkušnje – kriterijev naj ne bo preveč, bodite realni. Večina kandidatov se ne prijavi, če ne izpolnjujejo glavnine pogojev (moški se v povprečju prijavijo z manj izpolnjenimi pogoji kot ženske);
  • Prednosti zaposlitve pri vas;
  • Način prijave na delovno mesto.

Uporabljajte enostaven jezik, izogibajte se žargonu, dele besedila lahko odebelite, uporabite fotografije ali videe. Vsebina naj bo prilagojena ciljim kandidatom, uporabljeno ustrezno izrazoslovje in upoštevane specifike delovnega mesta. Uporabljajte ključne besede, ki jih iščejo tudi kandidati, izberite ustrezne pridevnike za opis želenih lastnosti kandidata in vedite, da določene besede bolj pritegnejo moške (samostojen, odločen, analitičen ...), druge pa ženske kandidate (odgovoren, predan, povezovalen ...).

 

Pozabite na predsodke, oglas naj bo pisan za delovno mesto in ne za popolnega stereotipnega kandidata (spol, starost, leta izkušenj).

 

Je sploh smiselno, da zahtevate določeno število let izkušenj? Morda s tem odvrnete odličnega kandidata z manj delovne dobe, zato rajši napišite, da išče izkušenega strokovnjaka.

 

Kaj ponuditi zaposlenim

Razmislite, kaj vse lahko ponudite zaposlenim, poleg plače seveda wink. Le sadje v pisarni ne bo pritegnilo najboljših kadrov, najbolj zaželeni so:

  • Fleksibilen delovnik, kar ne pomeni, da so vam na voljo 24/7, temveč da lahko izberejo čas, ko opravljajo delo za vas;
  • Plačane nadure ali v zameno dodatni prosti dnevi;
  • Delo od doma;
  • Izobraževanja;
  • Možnost napredovanja.

V oglasu povejte, ali ponujate službeno vozilo, 13. plačo, letno članarino za fitnes ali pa zagotovljeno parkirno mesto. Kaj pa višina plače, jo navesti? Ni nujno, a če se s tem lahko pohvalite, zakaj ne. Bodite jasni, ali gre za bruto ali neto znesek, če plačo navajate v razponu od-do, povejte, kaj na višino vpliva. Zaposlenim je danes - bolj kot kadarkoli - pomembna tudi varnost zaposlitve - če nudite zaposlitev za daljši čas, to jasno povejte.

 

Prevod zaposlitvenega oglasa

LinkedIn deluje v več kot dvesto državah in ima 774 milijonov uporabnikov - to je vaš potencialni bazen za iskanje kadrov. Če ste le sposobni privabiti kandidate ali pa za vas lahko delajo na daljavo.

Zaposlitveni oglas boste prevedli v tuj jezik, kadar iščete:

  • Vodilne kadre;
  • Kanditate na konkretnem tujem trgu;
  • Zelo specifičen kader, ki ga je težko najti;
  • Večje število strokovnjakov, ki jih na našem trgu ni dovolj.

Z oglasom v tujem jeziku načeloma ciljate na visoko izobražene posameznike, zato mora biti jezik slovnično pravilen, strokovni izrazi in terminologija pa pravilno uporabljeni.

 

Slabo napisan oglas v tujem jeziku lahko naredi več škode kot koristi, zato poskrbite, da bo napisan in preveden kakovostno.

 

Magnet za talente

V slovenskem ali tujem jeziku, zaposlitveni oglas mora biti pisan za najboljše kadre, privabiti mora najboljše talente. Jasno povejte, kaj pričakujete in kaj bodo pri vas počeli, a tudi kaj bodo od vas dobili, na katerih zanimivih projektih bodo delali, ali se bodo lahko dodatno izobraževali in osebnostno napredovali. Oglejte si zaposlitvene oglase drugih podjetij in ugotovite, kaj pritegne vas. Kandidati potrebujejo jasne informacije na podlagi katerih se odločijo, ali se bodo na vaš oglas odzvali in si vzeli čas za prijavo.

 

Vaša misija bo uspešno opravljena, ko se bo vaš sanjski kandidat prepoznal v oglasu in rekel: »To sem jaz, tukaj si želim delati!«.

 

 

 

Podobni članki

10. Oktober 2019
števnik, zapisovanje števnikov, z besedo, z besedami
Slovnica
3 MIN
40
pogled
        Števila nas spremljajo na vsakem koraku, pa naj gre za višino popusta ob nakupu (oh, te imamo punce najraje!), odstotek...
11. April 2012
Jezikovne dileme
MIN
30
pogled
Pri Leemeti smo se odločili, da v svoj blog uvedemo novo mesečno rubriko, ki bo namenjena slovenskemu jeziku ali, bolje rečeno, pr...