Brezplačen

Hitri izračun cene

x

BLOG

Praktični in hudomušni nasveti za učinkovito rabo jezika


7 najbolj vročih poslovnih besed lanskega leta
  • Prevajanje
/ 5. Februar 2016
MIN

7 najbolj vročih poslovnih besed lanskega leta

Tokratni blog posvečamo poslovnim besedam, ki so se pojavile oz. se začele pogosteje uporabljati v lanskem letu.

Novinarji revije Business News Daily so vprašali poslovneže in strokovnjake, kateri trendi bodo po njihovem mnenju najbolj vroči v novem letu. Iz teh trendov smo izluščili besede, ki bodo po našem mnenju krojile besednjak podjetnikov, poslovnežev in drugih profesionalcev v letu 2016.

Večina teh besed sicer še ni uveljavljena v slovenščini, zato so njihovi prevodi v tem trenutku zgolj »delovna različica«.


7 najbolj vročih poslovnih besed lanskega leta

  • Momtrepreneur (mama podjetnica/podjetniška mama)

Ženska v sodobni družbi ne opravlja samo vloge mame, žene in gospodinje, ampak je poleg teh vlog tudi uspešna poslovna ženska, podjetnica. Pričakujemo lahko, da se bo delež žensk v podjetniških vodah v prihodnjih letih eksponentno zviševal.

  • Goal Digger (iskalec ciljev)

Izraz opisuje zaposlenega, ki ustvarjalno, neumorno in hkrati na zakonit način dosega cilje podjetja. Stori vse za dosego poslovnih ciljev, vendar pa pri tem skrbi tudi za legitimnost svojega dela. Menimo, da lahko v prihodnjih letih pričakujemo množičen in silovit odpor proti nepoštenim poslovnim praksam in velike težave za tiste, ki bodo vztrajali pri doseganju svojih ciljev na nepoštene in neetične načine.

  • It Factor (dejavnik uspeha)

Izraz označuje »tisto nekaj«, posebno lastnost, zaradi katere je podjetje, njegovo vodstvo ali njegovi zaposleni posebno, drugačno in zanimivo. Včasih se je uporabljal termin »x faktor«. Podjetja brez lastne identitete bodo zelo težko preživela v današnjem vse konkurenčnejšem okolju.

  • Newsjacking (ugrabljanje novic)

Nekatera podjetja novice ali zgodbe v časopisih izkoristijo za svojo promocijo. Newsjacking je ena od vej v trženju 21. stoletja. Zasluži si vso našo pozornost.

  • mCommerce (mtrgovina)

Pametni prenosni telefoni so že skoraj nadomestili prenosne računalnike. Pri tem vse več ljudi nakupuje kar prek prenosnega telefona. V letu 2016 je pravzaprav že nujno, da ima vsak podjetnik s spletno trgovino tudi njeno posebno mobilno različico, ki uporabnikom prenosnih naprav omogoča preprosto uporabo in odlično uporabniško izkušnjo.

  • Mydeation (mojdiacija)

Izraz označuje pomoč skupine posamezniku pri reševanju težav ali izzivov. Gre za podoben proces kot pri »možganski nevihti« (brainstorming), s to razliko, da tukaj več ljudi pomaga eni osebi. Gre za inovativen proces razvoja drznih zamisli za nove izdelke in storitve.

  • Growth Hacking (hekanje rasti)

Gre za iskanje inovativnih, tehnoloških in cenovno dostopnih pripomočkov ali tehnik (t.i. »hacks«), ki krepijo rast podjetja. Pri tem gre lahko na primer za vgradnjo inovativnih funkcij v izdelke, ki jih nato uporabniki predstavijo v družbenih omrežjih, ali za unikatne izdelke, ki jim tisk nameni veliko brezplačne pozornosti. Organsko širjenje informacij je en od učinkovitih načinov trženja prihodnosti.
 

Ste tudi sami opazili kakšen trend v poslovnem svetu, za katerega se uveljavlja nov izraz? Zapišite ga v komentar in skupaj bomo preverili, kako pomemben je ta trend za prihodnost našega dela in poslovanja.

Vam je bil članek všeč?

Podobni članki