Brezplačen

Hitri izračun cene

x

BLOG

Praktični in hudomušni nasveti za učinkovito rabo jezika

  • Lokalizacija
/ 22. Avgust 2011
MIN

3 razlogi za lokalizacijo spletne strani

Eurostat je tudi letos objavil podatke o spletnih nakupih v evropskih državah. Večina podatkov je dolgo znanih. Nakupov prek spleta je vse več, vendar nekatere države pri tem prednjačijo. Drugod ljudje še vedno zaupajo samo klasičnim prodajalnam.

Nekoliko zanimivejši so podatki o čezmejnih nakupih. Zdaj lahko brez težav prodajamo in kupujemo izdelke in storitve tudi na spletnih straneh v drugih državah članicah Evropske unije. Če jih seveda razumemo. Splet je vse bolj lokaliziran, potrošniki pa želimo opise storitev in izdelkov v svojem maternem jeziku. Kljub majhnosti slovenskega trga so se številni ponudniki odločili za prevode spletnih strani v slovenščino.

  • Številni ponudniki storitev so prevedli spletne strani v slovenščino. Eden največjih je spletni portal za rezervacije hotelskih namestitev booking.com.
     

Uporabniki so pripravljeni kupovati le v maternem jeziku

Kaj pa nam povedo statistični podatki? Kljub veliki razširjenosti angleščine v spletu potrošniki še vedno kupujejo predvsem na straneh v svojem maternem jeziku. Samo 39 % evropskih potrošnikov je pripravljenih kupovati v spletnih trgovinah v jeziku druge države EU. Najmanj občutljivi so v Luksemburgu in na Švedskem, najbolj pa na Madžarskem.

  • V Sloveniji je na straneh v tujem jeziku pripravljenih nakupovati 53 % ljudi, kar je rahlo nad evropskim povprečjem.
     

EU spodbuja čezmejno prodajo

Evropska unija želi v naslednjih letih dodatno spodbuditi čezmejno prodajo. Uvedeni bodo dodatni ukrepi za spodbudo čezmejnega spletnega poslovanja. Z dobro lokalizirano spletno stranjo ste lahko pripravljeni tudi vi.

  • Načrt digitalne agende je povečati čezmejno spletno prodajo za več kot 100 % do leta 2015.
     

Potrošniki primerjajo cene

Časi, ko smo kupovali cenejša oblačila v Italiji in Avstriji, so minili. Danes lahko brez težav primerjamo cene v spletnih prodajalnah in naročimo izdelek iz katere koli države EU. Ob tem kot potrošniki uživamo skoraj enako zaščito v vseh državah EU. Če sta vaš izdelek ali storitev cenovno ugodna, ni razloga, da ju ne bi predstavili uporabnikom v njihovem jeziku.

Vam je bil članek všeč?

Podobni članki