V ekipo vabimo …
Vodjo marketinga (Marketing Manager)
Vodilna in hitro rastoča slovenska prevajalska agencija išče novega člana ekipe za redno sodelovanje v poslovnih prostorih v Celju za polni delovni čas.
Si ustvarjalen, znaš dobro vihteti pero in vidiš izziv v ustvarjanju nečesa, kar še ni bilo videno? Ali ob gledanju televizijskih reklam opaziš tudi kaj drugega kot to, da je na trgu nov pralni prašek? Obvladaš slovensko in ti tudi nemščina in angleščina nista tuji? Si organiziran in se ne ustrašiš tehničnih novosti? Se veseliš izzivov, učenja in ti je blizu ekipno delo? Potem si pravi za nas in mi pravi zate!
POZOR: OGLAS JE POTEKEL.
Tvoje odgovornosti?
- skrb za spletno stran podjetja in priprava novih vsebin
- priprava marketinških gradiv za naročnike in notranje potrebe
- skrb za družbena omrežja in njihov nadaljnji razvoj (priprava vsebin, njihova objava, skrb za oglaševanje)
- skrb za blog in vlog
- vsebinski marketing in njegov nadaljnji razvoj glede na strateške usmeritve podjetja
- organizacija raznih delavnic pri naročnikih
- razvoj in skrb za marketinška orodja ter blagovno znamko podjetja
- ustvarjanje ambasadorjev, sledilcev in potencialnih naročnikov
- sodelovanje z mediji za gradnjo blagovne znamke
- vodenje ekipe zunanjih sodelavcev
- strateško sodelovanje s prodajo
- pripravljanje in izvajanje marketinških strategij glede na usmeritve podjetja
- raziskave trga
Naša pričakovanja?
- odlične komunikacijske veščine v slovenščini, zelo dobro obvladanje angleščine in nemščine
- smisel za marketing, poznavanje osnovnih načel vsebinskega marketinga
- ustvarjalnost, iskanje inovativnih rešitev, natančnost, doslednost in oko za podrobnosti
- veselje do ekipnega dela in dobre organizacijske sposobnosti
- visoka storilnost in veselje do dinamičnega dela
- sposobnost iskanja novih rešitev za optimizacijo in avtomatizacijo dela
Bonus točke?
- poznavanje marketinških orodij in družbenih omrežij (Mailchimp, Facebook, LinkedIn, Google Business, Google Analytics, Instagram)
- poznavanje osnovnih načel SEO-optimizacije
- izkušnje z organizacijo in vodenjem ekipe
- poznavanje prevajalskega dela
- vozniški izpit B kategorije
Kaj ponujamo?
- delo v mladem in dinamičnem kolektivu v najhitrejše rastočem podjetju v panogi v Sloveniji
- redna izobraževanja in nadgrajevanje znanja, sodelovanje in vpliv na ključne odločitve v podjetju
- bruto plačilo po dogovoru z možnostjo izbire vrste sodelovanja
- veliko priložnosti za osebno rast in bliskovito poslovno napredovanje
- 100% garancijo, da ti bo delovnik hitro minil in ti nikoli ne bo dolgčas
Kaj še ponujamo?
- igranje namiznega tenisa in ročnega nogometa s sodelavci v pisarni
- neskončno količino dobre kave in čaja
- vrtenje kolesa sreče
- družabne dogodke ob različnih priložnostih in še in še
Pa manj prijetni vidiki (ali po leemetovsko izzivi)?
- marketing je področje, ki ne mara zaspanosti in te bo spremenil v človeka, ki marketing vidi tudi tam, kjer ga ni (tudi na stranišču restavracije ob pogledu na edinstven plakat, na primer)
- na začetku se lahko zaradi veliko novosti pojavi potreba po podaljšanju delovnika
- včasih se v kratkem času nabere toliko zadev, da nisi prepričan, kje se te drži glava
- gojimo visoke standarde, zato opravilo ponavljamo tako dolgo, dokler ne doseže pričakovane ravni
- osebna, telefonska in še posebej pisna komunikacija s sledilci ni vedno najprijetnejša, zato je treba imeti zadosti potrpljenja in razumevanja
Kako bomo začeli?
- Začnemo s predstavitvijo dela, da ugotoviš, ali ti je delo pisano na kožo.
- Nadaljujemo s kratkim preizkusom, da preveriš, kako se znajdeš med nami.
- Zaključimo s konkretnim pogovorom o sodelovanju.
- V primeru uspešnega dogovora takoj skočimo v vodo in začnemo plavati!
Poskrbi, da tvoje prijave ne bomo spregledali. K sporočilu dodaj svoj CV, v naslov/zadevo e-pošte pa zapiši besedilo »Value first je tudi moja vrednota!«, sicer tvoje prijave ne bomo mogli upoštevati.
Ker Leemeta in s tem tudi njen marketing delujeta po načelu »Value first« (ena od naših petih ključnih vrednot), nam v svoji prijavi v par povedih opiši, kako to vrednoto razumeš ti in kako bi jo lahko uporabil pri svojem delu.
Prijave nestrpno pričakujemo do 4. februarja 2020 na e-naslovu [email protected].